Friday, July 3, 2009

Terima Kasih Kolejian!

Pada Jumaat yang lepas hingga Ahad(26-28.Jun.2009),telah berlangsung program Jom Cemerlang PMR di Kolej Datu Patinggi Abang Haji Abdillah,Petra Jaya,Kuching.Program ini melibatkan seramai 107 pelajar tingkatan 3 Kolej yang terdiri dari pelbagai latar belakang.Terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat baik secara langsung mahupun secara tidak langsung.


Alhamdulillah,segala puji kepada Tuhan semesta alam kerana membenar program kali ini untuk berjalan dengan lancar.Syukur padaMu ya Allah.

Segala telatah,gelagat adik-adik serta para fasilitator tetap tersemat di dalam hati penulis.Pastinya,inilah pengalaman yang baru untuk penulis serta sahabat-sahabat PERKEPIS.

Kepada adik-adik,teruskan usaha anda dalam menuntut ilmu.Dalam menuntut ilmu memerlukan kecekalan,ketekunan, dan juga pengorbanan.Hargailah apa yang telah dikorban oleh ibubapa untuk adik-adik.Ingatlah pengorbanan mereka.

Kepada para fasilitator,ucapan terima kasih yang tidak terhingga untuk kalian semua.Tanpa anda,siapalah saya.Moga berjumpa lagi di lain hari.


Kepada kaunselor Cikgu Rohaya dan juga guru-guru yang terlibat dalam mengawasi anak-anak didik mereka,ucapan terima kasih tidak terhingga diucapkan untuk kalian.Kepada pihak pentadbiran sekolah khususnya pengetua Kolej D.P.A.H Abdillah,terima kasih kerana mengizinkan pihak kami untuk menganjurkan program motivasi ini di sekolah puan.


Kolejian!Yes!
Jom Cemerlang!PMR!

Tuhan lebih mengetahui atas segala sesuatu.

5 comments:

annamlatun said...

hu~ jelesnya...rindu mok jadi fasi~

Jango Fett said...

bh2..cti ujong taun tok ready jk pke JMU..hihihi

Muizzah's Blog said...

KOLEJ ABDILLAH always be the best. semoga pelajar tingkatan 3 kolej abdillah mendapat semua A DALAM pmr.

The lady ♥ said...

wahh.adik2 junior mek eh. rndu gn kolej.^^

Jango Fett said...

kolej x bes..tunaz bes agik..ngeh3 =p
tp adik2 kolej pmr 09 ng bes...gogo kolejian!! ^_^