Saturday, July 18, 2009

Lembaran baru Tahun 3 BMCT 09/10

Akhirnya,penulis berjaya melayari internet setelah ketinggalan zaman selama 2 minggu.Pelbagai mehnah dan tribulasi yang telah penulis tempuhi sepanjang semester yang baru ini.Inilah tarbiyyah yang telah Allah S.W.T berikan kepada penulis,moga penulis terus bersyukur dengan rahmat dan nikmat yang telah diberikan oleh Sang Pencipta yang Maha Agung.

Berita sedih yang telah diterima oleh penulis pada beberapa hari lepas iaitu pemergian Allahyarham Ustaz Awang Pon Bin Awang Sebon,pengasas ABIM negeri Sarawak.Penulis berasa sedikit terkilan dan kecewa terhadap diri sendiri kerana gagal menziarahi Allahyarham Ustaz.Moga roh Allahyarham dan dihimpunkan bersama roh-roh ulama',syuhada,solihin serta auliya'.Amin.

Moga Pembukaan semester baru yang berwarna-warni ini mengajar penulis agar terus matang dalam kehidupan.Dan kepada adik-adik program,abang ingin mengucapkan ribuan ampun dan maaf kiranya abang tidak sempat untuk membalas mesej adik-adik.

Moga Allah terus memberi kekuatan kepada hambaNya yang serba faqir ini untuk menempuh dunia yang arusnya semakin kuat melanda.

Tuhan lebih mengetahui atas segala sesuatu.

1 comment:

The lady ♥ said...

salam.
ai. 2 mggu dh rasa ketinggalan, patah gik kamek yg 2 bulan xbukak.